09914055025 - 09133969203
درب شیشه ای

شیشه مناسب درب و پنجره با طرح دلخواه

وقتی با طراحان داخلی در مورد احساس شان نسبت به نور طبیعی در خانه صحبت می کنیم سر شوق می آیند و با اشتیاق فراوان در مورد زیبایی و قدرت نور طبیعی در خانه بحث می کنند. گرایش به نور خورشید، بخشی از طبیعت انسان است.

طراحان ،  محل و زاویه ورود نور را با استفاده از در یا پنجره یا حتی نورگیر مشخص می کنند . در این میان شیشه ها هدایت نور را به داخل منزل انجام می دهند . وباعث زیبا سازی و بهره مندی ما از نور طبیعی می شوند . حال این سوال پیش می اید آیا ممکن است زیبایی در و پنجره و نورگیرها را افزایش داد ؟

بله ؛ با  بکارگیری شیشه های طراحی شده هم از نور طبیعی بهره مندیم هم زیبایی دوچندانی به محل زندگی خود می دهیم استفاده از انواع شیشه های ذکر شده باعث جذابیت منزل ما میگردد.

بهترین ویژگی کار ما این است که طراحی شیشه مطابق سلیقه و به  دلخواه شما صورت می گیرد.

 

طراحی شیشهبه همین منظور در مجموعه ما سعی بر آن شده است تا با بهره گیری از ابزارها و تجهیزات و ایده های جدید علاوه بر داشتن ویژگی های قبلی زیبایی را نیز به شیشه بیافزاییم.

 

شیشه های تولید شده در این مجموعه علاوه بر کیفیت بسیار بالایی که دارند، میتوانند بنا به نیاز و سلیقه شما زیبایی و جلوه خاصی را در ذهن همه بر جا بگذارند.

در ادامه این صفحه با انواع شیشه های تولیدی این مجموعه و کاربرد آنها آشنا خواهید شد.

سند بلاستشیشه های مات شده سندبلاست

سندبلاست یکی از تکنیک های رایج برای حکاکی انواع طرح و نقوش مختلف بر روی شیشه و آینه است به این شکل که میتوان به دو صورت بر روی شیشه طرح ایجاد کرد.

سندبلاست طرحدر حالت اول

نقش ما به صورت طرح مات بر روی شیشه شفاف صیقلی ایجاد می شود در این حالت طرح بر روی شیشه حکاکی می شود و قسمت هایی که جزء طرح است از روی سطح شیشه تراشیده می شود و نقش شکل می گیرد.

سند بلاست پس زمینهدر حالت دوم

برعکس حالت قبلی بوده طرح به صورت شیشه شفاف و صیقلی است ولی اطراف آن مات می شود به این شکل که قسمت هایی که قرار است طرح شکل بگیرد دست نخورده باقی می ماند و از اطراف آن لایه ای از شیشه تراشیده و برداشته می شود.

از شیشه های سندبلاست شده با طرح های مختلف یا نقش سفارشی شما میتوان در جاهای مختلف به صورت شیشه چند جداره یا تک جداره استفاده کرد از جمله درب کابینت، پنجره، درب ساختمانی و جداکننده ها استفاده کرد. شما میتوانید طرح لوگو یا متن مورد نظر خود را بر روی درب ها و شیشه های شرکت یا مغازه خود ثبت کنید.

شیشه استند گلسشیشه های نگین کاری شده یا استند گلس

یکی دیگر از انواع شیشه های تولیدی در مجموعه ما شیشه هایی با تکنیک استند گلس می باشد.

استند گلس در واقع یک هنر دست است و این یکی از زیباترین و خوش جلوه ترین این طرح هایی است که برای زیبا سازی دکوراسیون ساختمان می توان از آن استفاده کرد.

در ساخت این شیشه ها، خواه در زمینه ساختار و به کارگیری و خواه در زمینه طرح های قابل اجرا، تنوع بسیار زیادی وجود دارد.

ساخت این شیشه ها به نحوی یک کار دستی و هنری محسوب می شود و برای ساخت آن نیاز به تجربه دقت و ظرافت بی نظیری است، تا بتوان اثری با کیفیت ، زیبا و چشم نواز خلق کرد.

در ساخت شیشه های استند گلس از قطعات شیشه با رنگ ها و شکل های مختلف استفاده می شود همچنین بنا به نوع محصول از فلزات نیز در آن استفاده می شود به همین دلیل هنگام تابش و عبور نور از آن جلوه های نوری زیبا و خاصی ایجاد میشود و نگین های ساخته شده از شیشه که در آن به کار برده شده ، بر روی این شیشه ها در تابش نور به دلیل تراش ها و اشکالی که دارند مانند بلورهای زیبا می درخشد و جلوه خاصی به محیط اطراف خود می دهد.

از شیشه های استند گلس در موقعیت ها و مکان های مختلف میتوان استفاده کرد که در زیر به آنها می پردازیم.

 

درب کابینت استند گلساستفاده از شیشه استند گلس برای درب کابینت

هر روزه طرح ها و مدل های مختلف برای طراحی داخلی ساختمان به کار گرفته می شود از جمله قسمت هایی که در طراحی آن تنوع بسیار وجود دارد ، آشپزخانه است . قسمت عمده‌ای از نمای آشپزخانه را کابینت ها و دکور ها تشکیل می دهند به همین منظور استفاده از شیشه های استند گلس طرحی بسیار زیبا و هوشمندانه است همچنین فضای آشپزخانه بسیار لوکس و متفاوت خواهد شد.

درب استند گلساستفاده از شیشه استند گلس برای درب ها و پنجره ها

از شیشه های استند گلس میتوان به زیبایی در انواع درب ها و پنجره ها در مکان های مختلف بهره برد استفاده از این شیشه ها برای درب ها و پنجره ها زیبایی خاصی به محیط می بخشد به گونه ای که هر فردی را مجذوب این زیبایی می کند.

شیشه های استند گلس را می توان به صورت تک جداره و یا چند جداره تولید و اجرا نمود.

پنل استند گلساستند گلس برای پنل های سقفی و نورگیر

از شیشه های استند گلس برای پنل های سقفی ، نور مخفی و نورگیر می توان به خوبی بهره گرفت این شیشه ها می توانند به صورت شیشه سکوریت ، لمینت و یا شیشه معمولی باشد پوشش های شیشه ای برای سقف علاوه بر افزودن زیبایی و عبور نور می‌تواند به بزرگتر نشان دادن فضا بسیار کمک کند.