09914055025 - 09133969203
لوگو شیشه ای

اجرای نام تجاری ، طرح و لوگو

در دنیای کسب و کارهای امروزی رقابت‌ های شدیدی انجام میشود. هر شرکت یا فروشگاه سعی دارد با تبلیغات بهتر و بیشتر سهم بیشتری از بازار را کسب کند و قطعاً کسی موفق تر است که گذشته از هزینه کردن، تبلیغات موثر تری انجام دهد.

یکی از تاثیرگذارترین نوع تبلیغات، تبلیغات بصری است. افراد در طول روز اطلاعات زیادی از طریق حواس پنجگانه خود دریافت می کنند. یکی از بارزترین آنها حس بینایی است. بینایی به ما کمک می کند تا اطلاعات زیادی را در زمان کمی در ذهنمان ثبت کنیم.

در مجموعه آینه سرا با توجه به اثر رنگ ها ، نور و طرح ها در تبلیغات بصری تابلوهای متفاوت و منحصر به فردی طراحی می شود به گونه ای که نام تجاری و عنوان کسب و کار شما بتواند برای همیشه در خانه ذهن مشتری جای گیرد.

در این صورت چگونه چشم می تواند تبلیغ ما را ببیند؟!

سند بلاست لوگوپاسخ کار اینجاست که تبلیغ باید تک و متفاوت باشد به گونه ای که چشم به راحتی بتواند آن را از سایر موارد مشابه متمایز کند در این صورت است که تبلیغ شما به راحتی در ذهن خواهد ماند.

برای این منظور مجموعه ما این امکان را به شما می دهد تا بتوانید نام تجاری ، طرح و یا لوگوی خود را بر روی انواع متریال های شیشه‌ای حکاکی و ثبت کنید، این همان چیزی است که کمتر کسی انجام میدهد. می توانید لوگوی خود را بر روی شیشه درب های ورودی خود حک کنید، تا از زمان ورود به طور ناخودآگاه چشم مشتریان شما با این لوگو آشنا شود. همینطور میتوانید نام تجاری ، طرح و لوگوی خود را بر روی انواع دیوار کوب ها ، اسپیسر ها ، ویترین ها ، آینه ها و هر کجای دیگر حک کنید تا مشتری احساس کند در یک مکان منحصر به فرد و یکتا قرار گرفته است.

استند شیشه ای

 

 

همچنین میتوانید از استند های شیشه‌ای که در این مجموعه برای تبلیغات ساخته می شوند استفاده کنید که در آن ها با به کارگیری تکنیک های رنگ آمیزی، سندبلاست و نور پردازی جلوه خاصی به دکور و مغازه خود داده و تبلیغات شما به صورت واضح در معرض دید قرار خواهد گرفت.